Hoe Printklusje.nl Werkt
Bij PRINTklusje.nl informeert u zich eenvoudig en snel. U kiest zelf of u zich aan het begin of aan het einde van het bestelproces registreert.
Neem de tijd om ons aanbod te verkennen voordat u een account aanmaakt.
Stap 1: Kies uw Product
-
Selecteer uw product uit ons assortiment.
-
Kies uit de beschikbare opties en bekijk de gepresenteerde prijzen en opties, exclusief BTW.
Stap 2: Winkelwagen en Afrekenen
-
Voeg uw gekozen producten toe aan de winkelwagen of verwijder ze indien nodig.
-
Klik op 'Afrekenen' om verder te gaan. U kunt hier desgewenst een bestand uploaden.
-
Controleer en beheer uw adresgegevens. Inloggen of registreren is nodig om af te rekenen.
-
Kies uw verzendmethode en ga door naar het betaalproces.
-
Betaalopties zijn iDEAL, op rekening of vooruitbetaling.
Stap 3: Bevestiging en Levering
Na bevestiging van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. Uw bestelling wordt binnen de aangegeven termijn geleverd.
Voor vragen of opmerkingen, neem contact op via info@printklusje.nl of het contactformulier.
*Let op: uw bestand wordt gecontroleerd op pagina's, formaat en afloop. Acceptatie van afwijkende bestanden is voor eigen risico. Kies voor uitgebreide controle deze optie in uw winkelwagen.